DET BÖRJAR BLI EN VANA...

att uppdatera bloggen : )
Idag har jag försökt att plugga, men tyvärr så har det inte gått så bra. Det är så tråkigt att bara sitta och läsa och läsa och åter läsa. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och plöja igenom dessa böcker. Om ni undrar vad jag läser om så kan jag säga att det gör jag också. Om någon känner sig manad att förklara följande för mig så vore jag tacksam... Microperspektiv, makroperspektiv och till sist den allra bästa "båten i parken perspektiv" sug på den ni under natten och meddela mig när ni har kommit fram till något smart.
Idag har jag ingen bild att bjuda på, eller rättare sagt... Jag orkar inte!
Ska ta och krypa ner i sängen nu. Wilma gör oss sällskap i våran säng i natt, hon hostar väldigt mycket. Det är väl dags för lite förkylningar även på de små liven nu under hösten. Hoppas bara att hon håller sig frisk nästa vecka då jag ska till Härnösand, känns nog jobbigt ändå och lämna familjen under dessa veckor och det skulle vara ännu jobbigare om någon är sjuk.
Imorgon är det studier som står på agendan och ett besök hos frisören med Albin. Det duger inte at bli klippt av mamma längre, nu ska det vara frisyr och helst ska det användas vax och spray gärna någon läcker färg oxå : )
Ska försöka få honom att ställa upp på bild så ni får se resultatet.
Sov gott mina vänner och innan ni lämnar denna blogg för den här gången kan ni väl lämna en liten kommentar så jag vet vilka som besöker mig!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annalisa Bad

Hej.Kul att se att allt är bra med dig och din familj.Fina kort du gjort,som vanligt.Ha en bra höst med allt,barn-studerande-viktminskning.Kram Annalisa

2009-09-22 @ 08:12:28
Postat av: Mel@

Hej Anna..

Det va verkligen itne igår..

Hittade hit via Facebook.. =)

Hoppas allt e bra me dej..

Kram Mela ( från viken i gällö)

2009-09-22 @ 08:46:15
URL: http://skjutenskata.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej igen!



Håll er friska. Att börja låta nöff, nöff istället för host, host är inte bra.



Kram Katarina

2009-09-22 @ 11:41:03
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Annis

Jag har läst...! :) Kram Annis

2009-09-22 @ 21:04:50
Postat av: Sarah

Hej! Jag har oxå läst! Kul att få lite koll vad som händer i ditt liv. Hälsa din käre bror med fru oxå!

Sarah

2009-09-24 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0