DET VAR ALLDELES FÖR LÄNGE SEN...

jag uppdaterade här i bloggen. Men skam den som ger sig : )
Jag har fullt upp just nu, jag är på VFU (praktik) pluggar lite då och då, jobbar och försöker hinna med allt annat som man vill här i livet. Nu är det sista veckan av VFU och sen är det dags att plugga järnet inför tenta. Hoppas att jag hinner med och fira jul : )
Vi var iväg och vaccinerade oss förra veckan och jag blev så klart tussig på sprutan. Har haft feber i några dagar och fruktansvärt ont i armen. Jag trodde att sprutan var MOT förkylning och inte FÖR förkylning!
Jag har inte hunnit med att pyssla så mycket som jag hade velat den senaste tiden, dygnet räcker inte till. Jag gjorde ett kort förra helgen men glömde bort att fota : (
Som jag har skrivit om tidigare så försöker jag än en gång att leva lite nyttigare liv. Det har gått lite upp och ned men just nu känns det helt okej. Jag slog vad med två kompisar om att vi ska gå ner 10 kg innan jul och jag börja faktiskt närma mig ett resultat. Jag behöver gå ner ytterligare 3,3 kg innan 24/12. JAG SKA KLARA DET!!
Hoppas nu bara att förkylningen vill ge med sig så jag kan fortsätta träna, jag har äntligen kommit igång med träningen så jag tycker det är kul. Jag längtar efter lite snö så att jag kan få ta fram längdskidorna och ge mig ut i spåren.

Om ni är lika tokiga i pyssel som jag är så kan rekommendera er att titta in hos Brunkullan http://brunkullan.blogg.se som just nu har denna underbara Bloggcandy!



Må så gott och njut av livet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Som sagt Anna, du presterar bäst under press. Du kommer att fixa tentan galant! Vi kanske kan planera in någon träningsdate till nästa vecka. 3,3 kg kvar bara. Härligt jobbat! 5 veckor kvar och du tycker inte ens om julmat. Vinsten är din!

/Kramar

2009-11-17 @ 12:05:26
URL: http://hanna8008.bloggsida.se
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!



Självklart kommer du att fixa det, inget snack!



Hur mådde ni efter sprutan? Blev det som hos oss. Den kvinnliga delen märkte ingenting och den manliga har fortfarande ont...



Pysseltid - en bristvara, när ska miraklet inträffa att vi får sån tid tillsammans?



Jag skulle behöva lite förbrukningsmaterial - hur är det med den lilla söta butiken?



Vi hörs, kram Katarina

2009-11-19 @ 22:23:47
URL: http://amospersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0