INGET ONT SOM INTE...

har något gott med sig. Ja, så kan man summera min dag av studier. Eller vad jag nu ska kalla det???
Jag försökte att plugga men insåg ganska snabbt att jag var inte närvarande, jag läste och läste men förstod inte vad jag hade läst. Varför ska man då slösa bort dyrbar tid med att läsa om man ändå inte minns eller förstår vad som stod i texten. Jag tänkte att jag kanske bara behövde göra något annat en liten stund, rensa skallen helt enkelt.
Gissa vad jag hittade på.... Inte så svårt kanske... JAG PYSSLADE : )
Jag passade på att inviga några av mina nya stämplar, kan man annat göra. Jag har blivit helt frälst vid de underbara trollmotiven av Rolf Lidberg. Jag har under många år älskat hans böcker och figurer så självklart var jag tvungen att köpa dessa troll som stämplar. Jag hoppas att tomtarna kommer till det är dags för julkort, dvs SNART!
Om du också vill bli en stolt ägare till dessa underverk, gör ett besök hos Malin och hennes webbshop www.scrappers.se där finns denna stämpel som jag har använt och massor av annat skoj.
Nej, åter till studierna!

Så här blev mitt Trollkort


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå så fint kort!! Och så roligt att du gillar stämplarna =D Självklart kommer det tomtar senare!!! Dom är helt fantastiska och jag hann ju inte att släppa förra julen eftersom det blev lite snävt om tid=) Men först kommer det en höst kollektion med svampplockare och sånt ;P



Ha en riktigt härlig helg!!



Kram!

2009-05-15 @ 20:59:12
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0