ÄNTLIGEN ETT NYTT KORT...

Det var ett tag sen sist. Men jag ska nu visa upp ett av de kort som jag har skapat den senaste tiden. Idag gjorde jag 2 kort som jag hade fått en beställning på.  Ett av korten skulle vara färgstarkt och gärna cerise. Det andra kortet skulle gå i bruna toner, jordnära färger.

I torsdagskväll for jag och Hanna med nattåget till Göteborg för att på fredagen ta en tur med färjan över till Kiel i Tyskland. Vi var på Scrapkryssning som Arkivet hade ordnat. Tusen tack för en trevlig helg med massor av skoj och ännu mer inspiration. Jag ska inom kort visa upp det som vi skapade under resan. Jag har dessutom kommit igång med mitt scrappande, jag har massor av idéer nu men tyvärr så räcker inte tiden till.

Imorgon far jag och barnen till Bakvattnet. Det ska bli skönt med lite sportlov och lite fjällluft. Jag och Hanna hoppas att vi kan få en liten stund över till lite pyssel på kvällen när barnen har somnat. På fredag kommer Patrik upp och vi stannar hela helgen.

Nu ska jag ta och göra iordning barnen inför natten och sedan ska jag ta med mig Rutan på en kvällspromenad.

Må så gott och njut av den härliga vårvinter!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej Anna!



Vad kul att du bloggar och vad glad jag blir när jag läser att resan blev lyckad. Jag vill höra allt och jag vill pyssla, hur ska vi lyckas få ihop det någongång?



Här har vi "magsjukesportlov". Det är en ny modell men jag säger bara "prova den inte"!. Det är inte ett dugg kul!



Kram från magsjuketräsket

2009-03-05 @ 10:10:19
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

Hoppas att ni får en underbar helg tillsammans i storstan.

Jag som trodde att ni låg å sov imorse.

Men ack vad jag berog mig. Ni hade redan åkt.

Dig kan man alltid lita på, tack för att du är så snäll.

Kram Rutan

2009-03-13 @ 08:19:25
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej igen!



Inte konstigt att det inte var någon hemma när jag var förbi i helgen...du var ju med i Melodifestivalen..eller hur det nu var!



Vi hörs,



Katarina "amospersson"

2009-03-17 @ 23:08:56
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

HO HO Vart är du Anna ????

Nu var det ett tag sedan?

Jag vet att du har så mycket fint att uppdatera bloggen med.

2009-03-20 @ 13:08:23
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0