DÅ VAR DET DAGS...

Det är hemskt, jag vet det.  Jag borde verkligen skämmas!! Jag förstår om ni har slutat att besöka mig (det hade nog jag gjort) men jag gör ett tappert försök med ett nytt inlägg och hoppas att ni någon gång hittar tillbaka till mig.
Livet är sig ganska likt måste jag nog säga. Sommaren har varit och hälsat på men försvann tyvärr lika snabbt igen, det var precis att man hann börja bli lite bortskämd med värmen innan regnet hittade tillbaka. Men vi får hålla tummarna så kanske det blir några soliga dagar framöver. Barnen är det full fart på, Albin vill bara vara ute och leka med sina kompisar och framförallt cykla eller spela fotboll. Han är så tjurig att han dessutom har lärt sig cykla utan stödhjul (fast han bara är 3,5 år), tror nog att han har ärvt tjurigheten från sin mamma. Wilma växer och växer, tänk att hon är åtta månader nu. Vart har tiden tagit vägen? Hon gör några tappra försök till att krypa, men å andra sidan har hon kommit på att storebror gärna hjälper till att putta på eller hämtar leksakerna (så varför ska man då anstränga sig). Annars trivs hon väldigt bra ute i gungan på gården. Idag ska jag nog iväg och köpa en ny vagn till Wilma, hoppas bara att hon som ska köpa min vagn kommer idag som hon har sagt.
Snart är det midsommar och det skall firas hemma hos min storebror och hans familj samt en del andra vänner. Dessutom fyller han 30 år imorgon, GRATTIS! Det skall firas på midsommardagen med ett stort kalas. Inte nog med det så fyller hans dotter, Alma (min guddotter) 1 år imorgon också. Så imorgon är det hennes dag med barnkalas.
Detta innebär att det blir en del pyssel för min del, självklart måste jag göra några kort. Så ikväll kommer jag att bänka mig vid pysselbordet så fort barnen sover.
Jag har faktiskt förvånat mig själv den senaste tiden, JAG HAR SCRAPPAT! Men jag kan inte visa upp något ännu, det ska nämligen bli en present. Men tids nog ska ni få se mina alster.
Sen kan jag även ge lite lagom med förhandsinfo om vad som kommer att hända snart.
Inom en snar framtid kommer det att ske en hel del förändringar på mitt företag Anna´s Kort & Smått www.stampla.se
Men vad tänker jag inte avslöja ännu... Jag hoppas bara att allt blir till det bättre både för mig och mina kunder!

Jag tror minsann att jag ska ta och visa er ett kort också idag, nu när jag äntligen har uppdaterat!
Jag vill även rekommendera er en ny blogg som ni måste hålla koll på http://amospersson.blogspot.com/
Det är ingen mindre än min käre vän och DT-medlem Katarina som ÄNTLIGEN har skaffat sig en blogg, välkommen till träsket!
Nåja, det var allt för idag. Jag lovar att återkomma inom en snar framtid!
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0