30 års fest blev ett BRÖLLOP...

Ja, kan man tänka sig. Min käre bror har gift sig!
Vi hade blivit inbjudna på 30 års kalas och minglet hade precis börjat när en buss backar in på gården. Samtliga gäster packas in i denna buss utan någon som helst vetskap om vart vi ska. Fast jag hade mina aningar...
Efter att vi har snurrat runt på Östersunds gator och torg stannar vi utanför rådhuset. Några minuter senare kommer herr och Fru Molin ut genom porten! Ett stort GRATTIS till brudparet! Sen bar det av hemåt igen till det nygifta paret där vi fick en utsökt middag och en mycket trevlig fest som varade in på natten.
Jag måste även säga att jag är mycket tacksam broder att jag fick vara med på denna stora dag (eftersom ni först hade tänkt göra det i er ensamhet).

Jag vill även i detta inlägg passa på att tacka en helt underbar människa, Katarina "amospersson" för det jättefina kortet och paketet som låg i min brevlåda idag. Det värmde gott i hjärtat! Jag blev nog dessutom lite piggare : )
Hoppas bara att du kan förlåta mig för att jag lät dig sitta på min bro och vänta, jag fick en rejäl blackout! Hur kan man glömma på så kort tid??? Undra om det är dags att börja oroa sig?!

Nåja, mer än så här blir det inte i kväll. Jag är verkligen i behov av den sömn som går att få!
God natt!

PS: Gör mig lite extra glad... Lämna en kommentar så jag vet vilka ni är som tittar in hos mig!

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Tjolahopp på dej bruden !

Det album som du scrappat till din bror blev helt

outstanding !!! Kanon snyggt.

2008-06-24 @ 22:57:37
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Naturligtvis förlåter jag dig för att jag fick och vänta förgäves...Nåja helt förgäves var det ju inte. Du blev ju både pigg och glad och vi fick ju träffas idag istället.

Nu laddar vi för en pysselträff,

må så gott,

Katarina "amospersson"

2008-06-24 @ 23:18:18
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Milla

Kikar in här då och då och hämtar inspiration!

2008-06-26 @ 14:21:35
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0