ÄNNU ETT FILUR KORT...

Jag kan helt enkelt inte låta bli dessa underbara filurer. De är så fina och enkla att arbeta med. De passar till både barn och vuxna. Grattis filuren som jag har använt på detta kort är en av mina favoriter. Det här kortet gjorde jag till min pappa när han fyllde år för ett par veckor sedan. Jag kände att jag ville göra något som inte var så mycket färg och framför allt inte ROSA som de flesta av mina kort har en tendens att ha. Men blommor och glitter kunde jag inte låta bli : )
Så här ser det ut: (Tyvärr så blev det lite konstig skärpa, men hoppas att ni ser ändå)

image68


Just nu håller jag på för fullt med förberedelserna inför en mässa jag ska på till helgen. Det är tjej och kvinno mässan i Lit. Jag kommer att vara där med hela min butik. Så har du vägarna förbi Östersund med omnejd i helgen kan jag rekommendera ett besök dit. Där finns det massor av skoj att titta på och även en del prova på aktiviteter.
Albin ska dessutom åka bort i morgon så jag håller på att tvätta och packa åt honom. Tänk att det blir så tyst och tomt när de små liven är borta några dagar. Det är tur att jag kommer vara sysselsatt annars hade det blivit en lååång helg utan honom. Tur att jag har Patrik och Wilma hemma i alla fall. Albin får ju en mysig helg tillsammans med farmor, farfar och faster med familj. Jag antar att det blir en massa bus med kusinen Edvin.

Må så gott och ta väl hand om varandra där ute!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: zizzi

Jättefint kort! Synd att det är så långt till Östersund från Landvetter.........
Trevlig helg

2008-02-29 @ 10:03:25
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Dani

Trevligt att du hittade till min blogg, jättefint kort du har gjort, äger ingen filur själv så jag tycker det är fint att kika på andras skapelser med dem.

Ha en trevlig helg
Dani

2008-02-29 @ 12:48:06
URL: http://www.danijela-dani.blogspot.com
Postat av: Articsisters

Åhh så ljuvliga kort..

2008-03-02 @ 12:28:35
URL: http://articsisters.blogspot.com
Postat av: gunilla/nilla

Ett superfint kort! Gillar färgerna och så glittret till! Är själv så förtjust i glitter. Blir det där lilla extra tycker jag.
Ha en bra dag
/Gunilla

2008-03-05 @ 12:06:17
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0