Vinnare utsedd...

Nu har jag utsett vinnaren i min födelsedagstävling... Den lyckliga vinnaren är Emma! Stort grattis till dig!
Besök gärna hennes blogg, där finns det massor av fint att titta på!
http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com/

I helgen var jag och Patrik till Sundsvall tillsammans med Johan och Hanna (tack till er för en mycket trevlig helg).
Vi hade det så mysigt och trevligt. Synd bara att jag har varit så fruktansvärt förkyld och febrig, men det man inte dör av härdar! Helgen omfattade allt man kan önska sig, revligt sällskap, shopping (IKEA), god mat, bra hotell och även PYSSEL! Tänk vilken tur man kan ha ibland. Vi lyckades boka in en helg som det råkade vara en pysselträff i stan : )
Ett stort tack till Malin som ordnade träffen hemma i sitt vardagsrum (finns det hjärterum så finns det stjärterum). Även Malin har en underbar blogg som ni måste spana in http://majamelon.blogg.se/ dessutom har hon en helt nystartad webbshop www.scrappers.se Jag passade på att fylla mitt papperslager lite extra när jag besökte henne och lite annat smått och gott ramlade ner i påsen, ooops.
Tänk vad mysigt det är med träffar där man får sitta och pyssla med likasinnade. Massor av inspiration och trevliga människor.

Men tack och lov så har jag en rolig tillställning att se fram emot inom några månader... Jag ska nämligen åka på Scrapkryssning till Tyskland!! Jippi! Vill du veta mer om detta kan du läsa mer på www.scrapkryssning.se Det är Arkivet i Göteborg som anordnar denna underbara resa. Den 27/2-09 far jag och Hanna iväg med andra pysselgalningar, kan det bli bättre?!

Just nu så är det bara studier som gäller för min del. Jag har en tenta nästa vecka, så vad jag ska göra på min "fritid" behöver jag inte fundera så mycket över.

Dessutom så har jag än en gång börjat mitt nya liv. Mitt hälsosamma liv : )
Igår var jag iväg och gjorde en Calipermätning. Det var inte skönaste man kan göra men intressant. Resultatet var inte något man hoppar jämfota av glädje över, men det kan bara bli bättre. I mars ska jag tillbaka och göra om testet för att se om det har blivit någon förbättring. Sen är det ett nytt besök till midsommar, då gäller det! Jag tävlar nämligen mot tre andra personer (3 grabbar) om vem som kan förbättra sina resultat bäst. Den som vinner får en helkväll på restaurang/krogen av de andra. Jag ska helt enkelt vinna detta! Ensam kvinna måste vinna!
Jag känner mig jätte laddad inför detta och ska ge allt för att få ett bra resultat, inte bara för tävlingen : )
Så nu gäller det att ta i med hårdhandskarna, träning och kost måste skötas. Idag har jag varit väldigt ordentlig med maten, träningen blir tyvärr lite lidande när jag är förkyld men jag ska i alla fall ge mig ut på en långpromenad i kylan.
Jag ska försöka uppdatera er här via bloggen om hur det går för mig i tävlingen, jag kan verkligen behöva lite stöd ifrån er där ute. Uppmuntran och goda råd tas gärna emot, eller varför inte ett nyttigt och gott recept!!

Nej, som sagt PLUGGA, PLUGGA och åter PLUGGA!
Tänk vad skönt den dag jag är färdig och får jobba istället. Lärare = SOMMARLOV!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Pimmi

Jippi, så glad att jag vann, tack så mycket. Väntar med spänning på posten nu :)

Lycko dig som har fått vara i sunsvall och träffa majamelon det skulle jag också vilja göra. Lycka till på tentan och tack än en gång Kram Emma

2008-12-09 @ 14:27:41
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: malin

Tack själv!! Der var så roligt att ni kom:) någon påse här jag inte sett! Den här nog liftat med någon hem. Jag ska efterlysa den så skickar jag den när den kommer tillrätta:)

Vad roligt det lät med tävlingen! Hoppas du vinner!! Men vad är en såndär koll som du var på? Vad gör man?

2008-12-09 @ 15:53:33
URL: http://majakelon.blogg.se/
Postat av: Pysselrutan

Du vet ju vart jag bor om du vill ha motionssällskap nån kväll.

2008-12-10 @ 18:22:05
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0