TENTA ÅNGEST...

är vad jag har haft den senaste tiden. (Detta kombinerat med ett enda stort renoveringskaos där hemma har tagit ala mina krafter, mer info om detta i ett senare inlägg). Därav anledningen till att det har varit dött här. Idag skrev jag denna tenta som har bidragit till många suckar, en hel del frustration och sömnlösa nätter. Nu finns det ingen återvändo kvar, jag kan bara invänta beskedet om jag är godkänd eller inte. Det får jag veta på tisdag, dagen innan julafton!! Det blir ju en härlig julklapp... Godkänd eller omtenta vecka 3!!
Annars rullar livet på som vanligt. Just nu är jag i Härnösand, känner av den klassiska julstressen men kan inte göra något åt den. Jag kommer hem på fredag kväll, på lördag måste jag skriva ett fördjupningsarbete som ska lämnas in på tisdag samt att jag måste förbereda Albins kalas. På söndag är det kalas, känns som att de kommer gå åt en hel del energi till att ordna ett barnkalas. Men vad gör man inte för sina små älsklingar??
Alla julklappar är snart färdiga, de ska bara slås in i något fint papper. Julkorten är ett minne blott. Jag kan meddela alla mina underbara människor i min närhet att i år blir det INGA julkort. Det känns fel att skicka köpta kort och jag har varken tid eller ork till att göra några i år och då blir det helt enkelt inga. Jag tror att jag ska vara en av de moderna människorna i år och skicka mina julhälsningar via sms, MODERN MEN OPERSONLIG! Det kanske ska bli mitt nya motto?!

Nej, gott folk. Jag skulle gärna sitta här och svamla hela kvällen, men tyvärr så blir inte mina betyg bättre av det. Jag måste förbereda ett seminarium till imorgon så jag får nog lov att sätta punkt här.

Kram på er!
Stressa inte ihjäl er inför julen, det kommer en ny nästa år!

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Jag har på känn att din tenta gick bra.

Vi ses i helgen.

2008-12-19 @ 00:24:11
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

God Jul och Gott Nytt år,



hoppas allt är bra,



Kramar från Katarina och resten

2008-12-24 @ 12:15:18
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag tror att det är första julen som jag inte har stressat! Så otroligt skönt =)

Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År!



kram

Malin

2008-12-31 @ 00:57:46
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0