IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG...

Nej, idag är det ingen vanlig dag. För det är min födelsedag! Hurra, hurra!
Ja, jag vet att jag är egotrippad och barnslig. Men jag erkänner... Jag tycker fortfarande att det är roligt att fylla år. Vilken siffra det är har ingen betydelse men roligt är det med födelsedagar. Dagen kommer att firas alldeles lagom med mina nära och kära, samt lite god mat. Tyvärr så måste jag först plugga en hel del och även städa. Visst borde man slippa detta på sin födelsedag??
Imorgon blir kanske vårat badrum färdigt! JIPPI! Gissa om jag börjar bli less på att ha ett halvfärdigt badrum, men det blir fint när det är klart. Ska försöka ordna lite bilder när allt är i sin ordning.
I söndags hade jag en liten julkortskurs. Åhh vad roligt det är att ha dessa kurser, det är så kul att se alla fina kort som tillverkas och att det är så många som uppskattar att lära sig denna underbara hobby. Vi kan bara bli fler! Ju fler desto roligare!
Vill passa på att skicka en stor TACK kram till mina underbara vänner Katarina och Rutan! Tack för all hjälp! Vad skulle jag göra utan er?? Måste även skicka en kram till de små pysseltöserna som förgyllde söndagen lite extra, Anna och Beda. Vilka duktiga tjejer, ni kommer att gå långt i pysselvärlden (i den stora världen i övrigt också).
Jag ska försöka hinna med att scanna in några av alla kort som har gjorts den senaste tiden, men innan dess så får ni hålla tillgodo med ett kort som är gjort för länge sedan. (tror inte att jag har visat det innan).
På torsdag är det äntligen dags för en efterlängtad pysselträff med mina underbara vänner.
Bra ordnat Rutan! Säg bara till vad jag ska fixa!
Jag har en hel del kort som måste göras och dessutom alla julkort. Funderar på att strunta i julkorten i år men det känns väldigt trist. Jag har funderat ut hur de ska se ut, men det känns lite för komplicerat och tyvärr så har dygnet bara 24 timmar. Men sömn är väl överskattat, eller hur??

Eftersom det är min dag idag så tänkte jag vara lite snäll också...
Om någon av er där ute vill fira denna dag med mig och ha chansen att få en liten present av mig så behöver du bara lämna ett litet avtryck av dig själv genom att skriva en kommentar. På söndag utser jag en vinnare, självklart genom lottdragning!
Jag lovar att det är en fin present! En liten ledtråd... PYSSEL!
Lycka Till!

Ha en bra dag! (det ska jag försöka med i alla fall)
KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS på födelsedagen!

Jag har varit på väg att ringa h.d men det har varit så snärjigt att det är först nu jag har möjlighet att höra av mig. Bättre sent....



Tack själv för senast. Det är alltid lika roligt! Och mina underbara troll tyckte också att det var jättekul.



På torsdag är det dags igen!



Kramar i massor till dig på din födelsedag!



/Katarina

2008-12-02 @ 22:10:14
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

Grattis Anna !

Hoppas att du inte skadade tummen med din present.

2008-12-03 @ 11:29:55
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Pimmi

Stort grattis på föselsedan, hoppas du fick en riktigt härlig dag. Klar men ska tycka om att fylla år ;) Jättefint kort, gillar ramen runt stämpeln. Kram, Emma

2008-12-03 @ 22:45:20
URL: http://pimmigumman-scraphorna.blogspot.com
Postat av: Malin

Grattis i efterskott =D Jätteroligt att träffa er!!

Jag har fått en del beställningar nu på saker som är slut så jag måste plocka bort dom ur shoppen. Kan jag skicka ett mail till er med summan och så istället?



Kram

Malin!

2008-12-08 @ 21:49:26
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0