ANGÅENDE MITT SVÅRA BESLUT...

Som jag tidigare har nämnt så har jag fattat ett svårt beslut. Efter noga övervägande har jag äntligen bestämt mig för att efter dryga 2 år lägga ner www.stampla.se för gott. Detta beror i första hand på tidsbrist, jag känner att jag inte hinner lägga ner så mycket tid och energi som det behövs för att driva en bra webbshop. Min familj kommer faktiskt i första hand och jag känner att jag vill tillbringa så mycket tid som möjligt med Patrik och våra två små älsklingar. Jag ska även nu återuppta mina studier samt att jag kommer att arbeta en del med annat under tiden, detta resulterar i att det inte finns många stunder kvar på dygnet för att sköta www.stampla.se
Men jag kommer att fortsätta hålla kurser i korttillverkning och scrapbooking samt att min "hemmabutik" kommer att finnas kvar. Jag kommer att med jämna mellanrum uppdatera om vad som händer i butiken här via denna blogg, det kommer att finnas information om kurser samt att jag kommer att visa upp vad som finns i butiken hemma. Jag kommer även att anordna en del träffar/maror framöver så jag hoppas att jag kommer att få träffa alla er underbara kunder/vänner även i fortsättningen.
Jag vill tacka alla er som har besökt www.stampla.se för den här tiden och hoppas att vi kommer att ses mer i framtiden!
Jag vill även passa på att hälsa alla gamla och nya kunder välkommen att boka in en tid i hemmabutiken!

Må så gott!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej min vän!

Många kramar,

Katarina "amospersson"

PS: Snart måste vi göra något innan punchinellan ruttnar....

2008-09-01 @ 18:25:17
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vad tycker du om blogg.se's nya hemsida?

2008-09-01 @ 18:26:25
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Hej!Vad skönt för dej att du fattat ditt beslut,alltid jobbigt innan man gjort det. Du har säkert valt rätt,det känner man ju själv. Men vad jag förstår så kommer du fortsätta pyssla och det är ju huvudsaken. Kram Cathrin

2008-09-02 @ 10:04:16
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: Pysselrutan

Så trist !!! Men familjen ska ju gå i första hand.

Å studierna tar ju sin tid oxå.

Skönt att hemmabutiken kommer att vara kvar iallafall.

Kramar från oss på 237:an

2008-09-03 @ 10:29:44
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Malin

Tråkigt men som sagt familjen först=) Det ser ut som om jag får axla din mantel nu då. Jag startade företaget i måndags men webshoppen kommer inte upp förrns om ett par månader=)



Kram

2008-09-10 @ 14:23:17
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0