NÅGRA NYA KORT & BÄBIS TÄVLING!

Den här helgen har jag varit helt solokvist här hemma. Vad passar då bättre än att pyssla lite?!
Jag har mest stämplat upp nya motiv inför några kommande projekt som jag inte kan avslöja ännu,
men efter ett tag blev det lite långtråkigt att bara stämpla utan att få se något riktigt resultat.
Jag lyckades då knåpa ihop två nya kort med filurstämplarna.
Jag har även sorterat lite bland gamla papper och då hittade jag dessa fina papper som jag kände mig tvungen att använda. Tanken var först att jag skulle göra några nya julkort inför kommande kurser men då jag hittade dessa papper så fick det bli grattis- och kramkort istället.

Jag måste passa på att pyssla så mycket som möjligt nu innan bäbisen kommer. Det är inte så länge kvar nu, börjar kännas nervöst. Men mest längtar jag efter att få hålla den lilla krabaten i famnen och snusa på han eller hon. Tänk att bäbisar ska lukta så gott!
Nåja, än så länge är det nog någon vecka kvar men det känns som en evighet och en väldigt lång väntan. Beräknat datum är 11 oktober, jag hoppas att det blir någon dag tidigare. Själv har jag hela tiden varit inställd på den 7 oktober, men det visar sig när det är klart!

Kom just på idén att ni som besöker min blogg kan få tävla om ett hemligt pris!
Den som kan gissa närmast dag och tid för när bäbisen föds vinner!
Skriv en kommentar om när du tror att det kommer att ske så är du med och tävlar!
Vinnaren presenterar jag här på bloggen så fort jag själv vet svaret :  )
Lycka Till!

image30


image31

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Är det fritt fram för din granne å gissa oxå ? ;)
Jag ser fram emot att se vad det är för ett pyre, som kommer till världen.
Min gissning är : 8 oktober
Korten är super fina !!!
Ta det lugnt å njut av lugnet !!!

2007-09-24 @ 08:39:41
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Sussig

Oj vilka fina kort.
Vad härligt med en lite bäbis, luktar just nu på våran nya lilla kusin på 5 veckor :) Dom är verkligen för mysiga.
Jag tippar på att din bäbis kommer den 13 oktober.
Ha det bra och lycka till.

2007-09-24 @ 08:45:00
Postat av: gunilla/nilla

Men vad kul med en liten baby och visst dom doftar underbart, oftast;) LYCKA TILL! Kommer att gå galant när det väl blir och det tror jag blir 13 oktober:)
Dina kort är såå fina. Pyssla på du för det blir kanske inte så mkt tid och lust med det sedan.
/Gunilla

2007-09-27 @ 18:22:03
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Katarina Skylare

Den lillefillifjonken kommer 1:a oktober.
Kör så det ryker, ut kommmer de alltid!
Kramar Katarina, Anna, Beda, Peter och Amos

2007-09-29 @ 14:45:46
Postat av: Ulrika Karlstrand

Jättefina kort!
Jag gissar att han/hon kommer den 6 oktober.
Sköt om dig! Många Lycka till Kramar från
Ulrika

2007-10-02 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0