MIN EGEN UTMANING...

Jag har bestämt mig för att utmana mig själv den närmaste tiden. Det är nämligen så att jag har ett antal uppstämplade motiv som bara ligger och väntar på bättre tider. Dessutom har jag en hel del olika dekorationer som jag har köpt en gång i tiden men aldrig börjat använda. Jag är även mycket dålig på att ta tillvara på papper som blir över när jag gör kort (helst kastar jag allt som är mindre än en halv A4). Nu har jag gett mig själv som utmaning att jag ska ändra på detta. Jag ska försöka knåpa ihop några kort med hjälp av allt som redan finns, som bonus på det hela har jag tänkt att dessa kort skall få glädja någon av mina vänner. Tyvärr så tar jag mig inte tiden till att höra av mig så ofta som jag önskade till många av mina nära och kära och tänkte då att jag nu kan slå två flugor i en smäll.
Idag har jag faktiskt lyckats få till 2 st kort, med hjälp av papper som bara låg och skräpade samt motiv som redan var stämplade och målade. Jag använde dessutom några dekorationer som jag inte brukar göra (en typ av Loopybrads), jag hittade även en liten söt rosa knapp i samlingen som fick pryda ett av korten.
Jag är fortfarande lite fast i "tag-träsket" så även ett av dessa kort fick en tag, vad det ska stå på den vet jag inte ännu (det beror på vem jag ska skicka kortet till).
Här nedan ser ni hur resultatet blev!

302684-23


image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0