LÄNGTAR....

Jag tror att jag kommer att kasta mig över brevbäraren imorgon! Det är nämligen så att det nya klubbpaketet från hÄnglar skall komma imorgon. Jag längtar så otroligt mycket efter dem, jag är så nyfiken på hur de ser ut. Fast man vet att man alltid blir nöjd och belåten med dessa underbara stämplar. Jag har även beställt en del andra stämplar som jag hoppas kommer imorgon. Det är alltid roligt att pyssla när man har lite nytt material att arbeta med.
Städningen av min pysselhörna går sakta men säkert framåt, jag hoppas att det ska bli klart imorgon eller på torsdag.
Nej, nu ska jag titta på Idol och se vilka som gör framsteg och vilka som gör bort sig totalt. Jag vet att det är pinsamt, men jag kan inte låta bli att titta på de första avsnitten.

Ha det så bra allihopa och tack för besöket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0