UNDERBARA PAPPER!

Jag har hittat dessa helt underbara papper från Basic Grey, 18 nya fina julpapper. Nu kliar det extra mycket i fingrarna för att göra julkort. Jag hoppas att dessa vackra papper kommer hem till mig inom en snar framtid, med lite tur bör de vara här nästa vecka. Om du precis som jag blir stört förälskad i dessa papper kan jag glädja dig med att jag kommer ha samtliga 18 st till försäljning i min butik. Tänk vilka fina julkort som kan skapas med hjälp av så fina papper! Alla är dessutom dubbelsidiga, så egentligen får man 36 st olika papper : )
Nej, nu är det dags att ge Wilma lite mat och sedan ska jag försöka få sova ett par timmar innan det är matdags igen. Konstigt nog så känns det som att dygnet är inrutat i olika mat och sov perioder just nu, jag hade glömt bort att det var på det viset. Men som tur är så vänjer man sig snabbt!
Idag var det riktigt höstväder här i Östersund och det kändes jätte trist, regnet öste ner och det var bara kallt och grått ute. Men ska jag vara ärlig så hoppas jag nästan att det blir likadant imorgon, jag skulle nämligen kunna tänka mig en stund i pysselrummet. Jag känner nämligen att jag skulle kunna börja förbereda några julkort som jag vill göra när de nya papperen kommer, men vi får väl se hur morgondagen ser ut!

image36

Visst är de fina?

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara!
Tror jag måste masa mig i väg till Skapa Hobby i morgon, så jag får nåt gjort!
KRAM

2007-10-21 @ 08:36:47
URL: http://www.vastanvagen8.blogg.se
Postat av: Sussig

Super fina papper! Väntar med spänning tills du får in dom!

2007-10-21 @ 20:27:37
Postat av: Pysselrutan

Jätte härliga papper !
Jag skulle oxå behöva ta mig i kragen när det, gäller julkorttillverkningen

2007-10-22 @ 12:06:21
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0