DAGS FÖR ÄNNU ETT JULKORT...

Här är ännu ett kort av gårdagens skörd. Även här har jag använt Basic Grey papper (FiggyPudding), detta är en stämpel från hÄnglar & stÄnglars senaste paket. Jag har färglagt med Pro Marker pennor samt lagt på lite glitterlim, crystal. Jag har även använt fluid chalks på samtliga kanter. Texten "God Jul" är också en stämpel från hÄnglar & stÄnglar.
Jag ska försöka göra fler kort under denna vecka, jag har insett nu hur kort tid det är kvar till julen.
Om en månad är allt över!


image49

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Jätte tjusigt kort !!!

2007-11-26 @ 21:20:36
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Ja du, tiden går sååå himla fort nu. Känns som att det går mycket fortare än vanligt;=D
Kortet är så fint! Härligt med glitter och så är färgvalen så kanonfina.
Ha en bra dag
/Gunilla

2007-12-09 @ 15:55:15
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0