KRYA PÅ DIG

I helgen som var så var jag, Patrik och Albin till Dalarna. Vi besökte Patriks syster med familj som har en stuga en bit utanför Mora. Det var en mycket trevlig och mysig helg. Vi besökte Tomteland en dag och det var mycket uppskattat av Albin. Jag ska försöka ordna några bilder så ni får se hur vi hade det, jag har bara inte orkat tömma kameran ännu.

Här har jag gjort ett "Krya på dig" kort. Jag fick möjligheten att låna denna filur stämpel av Katarina och var genast tvungen att göra ett kort. Jag fick även användning av min nya Quickutz dies med plåstret samt att jag fck inviga mitt nya efterlängtade alfabet "Handprint".

image7

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan bara inte vara fortsatt sjuk, efter man har fått detta underbara kort.
Filurerna är ju så roliga.

2007-08-21 @ 18:47:27
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Lotta

Vill ha, vill ha plåster jaaaaa mé :) Underbart kort, roligt och härliga färger!
Kram PysselLotta

2007-08-21 @ 21:05:19
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Anna Vikström

Har varit in två ggr på din blogg förut Anna, men alltid blivit avbruten (var man än är hemma så gapar någon unge efter en:)!!) så jag har inte hunnit skriva ngt till dig - iaf, jättefina inspirationskort och rolig läsning. Jag har samma ambitioner som du; skapa något av allt gammalt skit man har glömt bort eller tröttnat på; börjar med det vilket år som helst... Lycka till med "bebisandet" framöver! MVH "Kurs-Anna"

2007-09-20 @ 12:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0