DU & JAG

Här är ett kort som jag gjort "bara för att". hÄnglarna är målade med "Tilda pennor", hjärtbakgrunden har jag ritat och klippt ut för hand. Det mönstrade papperet är klippt med vanlig sax och det vita har jag klippt med en mönstersax. Svarta stygnen har jag ritat med en vanlig svart tuschpenna. "DU & JAG" är utstansat med QK och alfabetet är Vixen. Jag har lagt på ett lager med 3-D lack för att framhäva texten lite extra.
Ikväll är det korttillverkning som gäller, jag har 3 st som måste vara färdiga idag. Hinner jag så ska jag visa upp de färdiga resultaten under kvällen, annars blir det under de närmsta dagarna.
Ha en bra dag!

image12

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är så flitig Anna!!! Och vilka fina kort du har gjort, har inte sett så många av dina alster tidigare så det är verkligen roligt att få gå in här och kika :)
Kram Lotta

2007-08-23 @ 19:44:23
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Pysselrutan

Jätte sött kort & mönsterpappret passar till dessa två hänglar.

2007-08-24 @ 12:29:29
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0